Algemene Ledenvergadering 31 maart 2021

16 maart 2021

De jaarlijkse Algemene Ledenvergadering vindt plaats op woensdag 31 maart van 20.00-21.30 uur via Zoom.

Vanwege de coronamaatregelen is het niet mogelijk de ALV in het clubhuis te houden, daarom net als vorig jaar een digitale ALV (via Zoom). Dat is officieel goedgekeurd middels een spoedwet in de 2e Kamer.

De agenda en vergaderstukken zijn gepubliceerd (alleen voor leden, dus na inloggen zichtbaar: klik hier) en alle leden hebben een uitnodiging ontvangen met de Zoom link, om de ALV bij te wonen.

AGENDA
Naast de gebruikelijke financiĆ«le jaarstukken, het jaarplan en begroting 2021 staat ook de benoeming van de nieuwe voorzitter en de vacature voor secertaris op de agenda. Voorzitter Steven Chamuleau heeft besloten om de voorzittershamer op de komende ALV te gaan overdragen. Helaas kan hij het voorzitterschap door zijn intensieve werkzaamheden in het ziekenhuis dit niet meer combineren. Het bestuur draagt de huidige secretaris voor als kandidaat voor het voorzitterschap: Ellen Julius. Buck de Boer wordt voorgedragen voor de functie van secretaris.

Vragen over de jaarstukken kunnen voorafgaand aan de ALV gestuurd worden aan de secretaris ([email protected]) tot 72 uur voor de ALV. De vragen zullen tijdens de ALV worden behandeld.

Bestuur TCB

Nieuwscategorieën